Archief - Hoe muziek van cd's op pc plaatsen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

go_ndw

Legacy Member
Ik vraag me af hoe ik mijn albums op mijn pc kan zetten en afspelen zonder daarbij de cd nog nodig te hebben?
Kan dit met WMP?

n0sTRa

Legacy Member
'k gebruik altijd dBpowerAMP Music Converter. hier te downen.

Ge hebt er geen tutorials voor nodig want tis zo simpel as iets ;)

hf

Bubbling Zombie

Legacy Member
n0sTRa zei:
'k gebruik altijd dBpowerAMP Music Converter. hier te downen.

Ge hebt er geen tutorials voor nodig want tis zo simpel as iets ;)

hf

voor EAC ook nie, maar je weet nooit hé :unsure:

EyeBallz

Legacy Member
bij wmp: tabblad 'rippen'
wel zien da bij uw opties uwen destination folder juist sta, en zien da em ript naar mp3 (standaard ript em naar wma (duuh :p))
wel zien da ge de juiste codec hebt
sinds da wmp kan rippe heb ik audiograbber buitegezwierd
btw wa ge ook kunt doen is rippe me wmp naar wma, en dan me db poweramp converte naar mp3 (wederom me de juiste codec)

TiGrOnX

Legacy Member
EyeBallz zei:
bij wmp: tabblad 'rippen'
wel zien da bij uw opties uwen destination folder juist sta, en zien da em ript naar mp3 (standaard ript em naar wma (duuh :p))
wel zien da ge de juiste codec hebt
sinds da wmp kan rippe heb ik audiograbber buitegezwierd
btw wa ge ook kunt doen is rippe me wmp naar wma, en dan me db poweramp converte naar mp3 (wederom me de juiste codec)
Is da erg dattem na wma ript? Kem just paar dage geleden 15tal cd's geript en ja, ge kunt al raden, ja, in wma :) Wa ist verschil? Want alléja, kweet wma is ook vrij veel gebruikt, dus kzou 't ni weten...

Bubbling Zombie

Legacy Member
TiGrOnX zei:
Is da erg dattem na wma ript? Kem just paar dage geleden 15tal cd's geript en ja, ge kunt al raden, ja, in wma :) Wa ist verschil? Want alléja, kweet wma is ook vrij veel gebruikt, dus kzou 't ni weten...

da's rot als ge bv nen mp3 speler hebt <_<

TiGrOnX

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
da's rot als ge bv nen mp3 speler hebt <_<
Das alles? Want k peis da 'k op mijne mp3 speler WEL wma kan afspelen. Heb verschillende wma liedjes en nooit problemen.

Bubbling Zombie

Legacy Member
TiGrOnX zei:
Das alles? Want k peis da 'k op mijne mp3 speler WEL wma kan afspelen. Heb verschillende wma liedjes en nooit problemen.

yeah, _gij_ wel ;) maar mijn ipod mini kan dat dus al niet hé :-/ (voor de rest :niceone: systeem maar OGG support zou nice geweest zijn :F )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan