ElGargamel
Legacy Member
Klopt het dat windows XP maar 2gb werkgeheugen kan herkennen. En dat een systeem met 4gb nutteloos is als het gedraaid wordt door XP?
En met Vista/windows 7 ?
Ik vraag het omdat ik een nieuw systeem ga kopen. Daar moet bepaalde software op draaien voor data-analyses die enkel werkt op windows XP.
Maar uiteraard wil ik dat systeem ook gaan gebruiken om nieuwe games mee te spelen. En dan is dat extra werkgeheugen welgekomen denk ik. En ik veronderstel dat ik mijn dataverwerkingssoftware in compatibiliteitsmodus kan draaien.
En met Vista/windows 7 ?
Ik vraag het omdat ik een nieuw systeem ga kopen. Daar moet bepaalde software op draaien voor data-analyses die enkel werkt op windows XP.
Maar uiteraard wil ik dat systeem ook gaan gebruiken om nieuwe games mee te spelen. En dan is dat extra werkgeheugen welgekomen denk ik. En ik veronderstel dat ik mijn dataverwerkingssoftware in compatibiliteitsmodus kan draaien.