Lowspeeddevil
Legacy Member
Ik heb Windows XP home edition met service pack 2. Nog geen enkel probleem gehad
(crashes en blauwe schermen), maar nu is er toch een klein foutje opgetreden: mijn H&O werkt niet meer.
De service staat ingeschakeld, start automatisch op onder de lokale syteemaccount (ik dus).
Ik weet niet hoe het komt, ik heb eigenlijk niets veranderd aan die services, behalve messenger (uitgeschakeld), maar dat proces is totaal onafhankelijk van H&O.
Iemand een idee? (behalve herinstalleren?)
(crashes en blauwe schermen), maar nu is er toch een klein foutje opgetreden: mijn H&O werkt niet meer.De service staat ingeschakeld, start automatisch op onder de lokale syteemaccount (ik dus).
Ik weet niet hoe het komt, ik heb eigenlijk niets veranderd aan die services, behalve messenger (uitgeschakeld), maar dat proces is totaal onafhankelijk van H&O.
Iemand een idee? (behalve herinstalleren?)