peter
Legacy Member
Ik heb gezorgd dat niets gedempt is. Ik heb verschillende instellingen gebruikt hetgeen in mijn geluidseigenschappen staat. Ik kan mijn usb headset selecteren in de mixerapparaten. Ik kan de andere kant wel horen door mijn speakers maar ik kan zelf niets zeggen want er komt niets door mijn microfoon. Ik hoor dan wel windowsgeluiden door mijn headset. Ik kan uit 4 apparaten kiezen: mijn headset, mixerthrough total recorder, soundblaster wave aparaat, total recorder virtual device. Hoe kan ik mijn headset gebruiken bij msn?
Thnx
Thnx