Ik ken het spel nu niet maar normaal moet je ervoor zorgen dat iedereen van je vrienden Hamachi heeft.
Daarna moet je ervoor zorgen dat je allemaal op dezelfde server zit.
Dan maakt 1 iemand een LAN-game aan, daarna zou iedereen moeten kunnen joinen.
Laat maar weten welke van deze stappen niet lukt, dan ga ik wat verder in detail.
Bart