aardappelboom
Legacy Member
undefinedundefined
Ja k heb een vraagske.
Ik heb mij dus het allom gekende en geprezen half-life 2 gekocht.
Ik installeer de game, geen enkel probleem alles werkt perfect.
IK speel cs-source....alles werkt perfect.
Ik zit thuis met een netwerk via een router waar er 3 computers op aangesloten zijn.
Mijn broer wil natuurlijk ook CS-source spelen want wat is er leuker dan lekker gezellig samen wat mensen afknallen
Maar helaas blijkbaar kan je het spelletje maar op 1 pc installeren zelfs al zit je in een netwerk.
Dit vindt ik dus echt Debiel, 't scheelt dat je 2 keer de game moet kopen om in hetzelfde huis op hetzelfde netwerk met mijn broertje eens een partijtje CS te spelen!!!! :doh: Laat staan een Lan want je kan de boel niet eens installeren want hij aanvaard die key niet.
Mijn broer kan dus ook het gewone spel niet spelen......
Als er iemand kan helpen en daar iets meer over weet graag een teken van leven.
Greets aardappelboom zijn broer
Als het echt het geval is dat je 2 keer de game moet kopen Dank je wel Valve voor deze schitterende vorm van uitbuiterij!!!!
En ik zou zeggen goe bezig
Ja k heb een vraagske.
Ik heb mij dus het allom gekende en geprezen half-life 2 gekocht.
Ik installeer de game, geen enkel probleem alles werkt perfect.
IK speel cs-source....alles werkt perfect.
Ik zit thuis met een netwerk via een router waar er 3 computers op aangesloten zijn.
Mijn broer wil natuurlijk ook CS-source spelen want wat is er leuker dan lekker gezellig samen wat mensen afknallen
Maar helaas blijkbaar kan je het spelletje maar op 1 pc installeren zelfs al zit je in een netwerk.
Dit vindt ik dus echt Debiel, 't scheelt dat je 2 keer de game moet kopen om in hetzelfde huis op hetzelfde netwerk met mijn broertje eens een partijtje CS te spelen!!!! :doh: Laat staan een Lan want je kan de boel niet eens installeren want hij aanvaard die key niet.
Mijn broer kan dus ook het gewone spel niet spelen......
Als er iemand kan helpen en daar iets meer over weet graag een teken van leven.
Greets aardappelboom zijn broer
Als het echt het geval is dat je 2 keer de game moet kopen Dank je wel Valve voor deze schitterende vorm van uitbuiterij!!!!
En ik zou zeggen goe bezig
