Archief - Half-Life 2 Probleemkes meer bepaald CS-Source(gene warez!!!!)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

aardappelboom

Legacy Member
undefinedundefined

Ja k heb een vraagske.
Ik heb mij dus het allom gekende en geprezen half-life 2 gekocht.
Ik installeer de game, geen enkel probleem alles werkt perfect.
IK speel cs-source....alles werkt perfect.

Ik zit thuis met een netwerk via een router waar er 3 computers op aangesloten zijn.
Mijn broer wil natuurlijk ook CS-source spelen want wat is er leuker dan lekker gezellig samen wat mensen afknallen :cool:

Maar helaas blijkbaar kan je het spelletje maar op 1 pc installeren zelfs al zit je in een netwerk.
Dit vindt ik dus echt Debiel, 't scheelt dat je 2 keer de game moet kopen om in hetzelfde huis op hetzelfde netwerk met mijn broertje eens een partijtje CS te spelen!!!! :doh: Laat staan een Lan want je kan de boel niet eens installeren want hij aanvaard die key niet.
Mijn broer kan dus ook het gewone spel niet spelen......

Als er iemand kan helpen en daar iets meer over weet graag een teken van leven.

Greets aardappelboom zijn broer

:tongue: :tongue: Als het echt het geval is dat je 2 keer de game moet kopen Dank je wel Valve voor deze schitterende vorm van uitbuiterij!!!! :tongue: :tongue:

En ik zou zeggen goe bezig :niceone:

2 many soldiers

Legacy Member
of wachten op keygen****** Maar dit kan dan wel warez zijn.

Daimao

Legacy Member
aardappelboom zei:
undefinedundefined

Ja k heb een vraagske.
Ik heb mij dus het allom gekende en geprezen half-life 2 gekocht.
Ik installeer de game, geen enkel probleem alles werkt perfect.
IK speel cs-source....alles werkt perfect.

Ik zit thuis met een netwerk via een router waar er 3 computers op aangesloten zijn.
Mijn broer wil natuurlijk ook CS-source spelen want wat is er leuker dan lekker gezellig samen wat mensen afknallen :cool:

Maar helaas blijkbaar kan je het spelletje maar op 1 pc installeren zelfs al zit je in een netwerk.
Dit vindt ik dus echt Debiel, 't scheelt dat je 2 keer de game moet kopen om in hetzelfde huis op hetzelfde netwerk met mijn broertje eens een partijtje CS te spelen!!!! :doh: Laat staan een Lan want je kan de boel niet eens installeren want hij aanvaard die key niet.
Mijn broer kan dus ook het gewone spel niet spelen......

Als er iemand kan helpen en daar iets meer over weet graag een teken van leven.

Greets aardappelboom zijn broer

:tongue: :tongue: Als het echt het geval is dat je 2 keer de game moet kopen Dank je wel Valve voor deze schitterende vorm van uitbuiterij!!!! :tongue: :tongue:

En ik zou zeggen goe bezig :niceone:


eender online game kunde maar voor 1 speler gebruiken (unreal,doom,far cry)
Als uw broer ook wilt spelen moet hij het maar kopen

Exit

Legacy Member
voor offline (tegen elkaar zou het gaan, maar legaal ...) online, indeed, en da is altijd zo geweest zoals daimao zegt, maar ook bf1942, bfv, moh, cod enzo

Cakeman

Legacy Member
Kan je ook voor de singleplayer versie maar op 1 pc installeren?

Daimao

Legacy Member
Cakeman zei:
Kan je ook voor de singleplayer versie maar op 1 pc installeren?


Ge kunt die normaal gezien op meerdere pcs installeren maar op dezelfde account dus die kunde dan wel op 2 pcs spelen
maar online css'en gaat dus niet
lan wel maar das normaal ook illegaal(nie da valve da zou merken natuurlijk)

bertvandr

Legacy Member
als ik en mijn broer allebei inloggen op mijnen account dan kunne we lokaal (tegen mekaar) spelen, daarvoor moet ge zelfs ni in offline mode spele

Online kan ik op server A en hij op server B tegelijk (in het ergste geval paswoord eens opnieuw ingeve) maar we kunnen niet tegelijk op server A of B, want dan zegt hij: "steam-user-id-... already in use on this server"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan