Archief - Hacking-tool op Logitech software?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deadkennedy

Legacy Member
Ik ben zojuist m'n nieuwe muis aan't installeren (Logitech mx1000) maar als ik de bijgeleverde software wil installeren geeft m'n Panda-beveiliging aan dat er een hacking-tool op die cd-rom staat. K'heb effe een screen genomen.

http://www.geocities.com/frank_ketelslegers/logitech.jpg

Application/PrcviewA

e:\resources\_prcview\pv.exe

Wat is dit? :wtf: De muis werkt perfekt maar de software ga ik nie installeren voor ik weet of dit kwaad kan.

Misschien weet iemand hier wat dat is? Tanx.

brechtvm

Legacy Member
deadkennedy zei:
Ik ben zojuist m'n nieuwe muis aan't installeren (Logitech mx1000) maar als ik de bijgeleverde software wil installeren geeft m'n Panda-beveiliging aan dat er een hacking-tool op die cd-rom staat. K'heb effe een screen genomen.

http://www.geocities.com/frank_ketelslegers/logitech.jpg

Application/PrcviewA

e:\resources\_prcview\pv.exe

Wat is dit? :wtf: De muis werkt perfekt maar de software ga ik nie installeren voor ik weet of dit kwaad kan.

Misschien weet iemand hier wat dat is? Tanx.



denk niet dat ze op zo'n cd's (officieel toch hé) virusse zulle brande ;)
maar idd,er is steeds een kansje...(1%...)...
greetz

deadkennedy

Legacy Member
brechtvm zei:
denk niet dat ze op zo'n cd's (officieel toch hé) virusse zulle brande ;)
maar idd,er is steeds een kansje...(1%...)...
greetz

Heb m'n muis gekocht bij HCW, dus volledig officieel. M'n webspace is juist effe down, ik zal later een foto posten.

Ik heb juist ook een volledige scan van m'n pc gedaan, zonder Logitech cd-rom erin, en hij kan niks vinden. Ik scan de cd-rom en weer krijg ik de melding van hacking-tool gevonden. Ik snap er niks van. :confused:
Ik ga morgen in ieder geval contact met Logitech opnemen, dan moeten ze me er maar eentje opsturen zonder virus.

*edit*

http://www.geocities.com/frank_ketelslegers/logitech.html

sToRm

Legacy Member
Haal gewoon die logitech drivers van de site van logitech af en ge kunt alles installeren :)

Linkje

Nederlands kiezen en dan kunde de recentste setpoint drivers downen

Grtz

deadkennedy

Legacy Member
sToRm zei:
Haal gewoon die logitech drivers van de site van logitech af en ge kunt alles installeren :)

Linkje

Nederlands kiezen en dan kunde de recentste setpoint drivers downen

Grtz

Daar had ik zelf nog nie aan gedacht, bedankt :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan