Ryan1986
Legacy Member
Yo allen,
ik heb dus een serieus probleem met mn pc, die wil namelijk niet meer opstarten.
Als ik opstart dan geraakt em tot waar da balkske van win XP moet verschijnen, maar dat verschijt niet. Er komt een zwart scherm en de pc doet niets meer.
Als ik probeer te booten in veilige modus dan komt er zo wa tekst maar het blijft hangen bij de regel:
dus booten in veilige modus lukt ook al niet.
Dan probeer ik dus maar op te starten met de cd van windows xp, eens ik in de wizard ben dus ik op R(Repair) en kies als besturingsysteem 1.
Maar dan komt de BSOD (Blue screen of death) met de volgende melding:
de pc doet weer niet meer.
Ik ben echt radeloos, er staat zeer veel belangrijk werk op die pc en ik heb GEEN tijd om die te formateren.
Ik heb al op google gezocht maar voor de oplossingen moet je steeds naar veilige modus gaan (wat niet lukt bij mij.)
Ik draai windows XP PRO - Service Pack 2
voor meer specs zie sig.
Greetz
Ryan
ik heb dus een serieus probleem met mn pc, die wil namelijk niet meer opstarten.
Als ik opstart dan geraakt em tot waar da balkske van win XP moet verschijnen, maar dat verschijt niet. Er komt een zwart scherm en de pc doet niets meer.
Als ik probeer te booten in veilige modus dan komt er zo wa tekst maar het blijft hangen bij de regel:
Code:
multi(0)diks(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS\system32\config\system
Dan probeer ik dus maar op te starten met de cd van windows xp, eens ik in de wizard ben dus ik op R(Repair) en kies als besturingsysteem 1.
Maar dan komt de BSOD (Blue screen of death) met de volgende melding:
Code:
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Ik ben echt radeloos, er staat zeer veel belangrijk werk op die pc en ik heb GEEN tijd om die te formateren.
Ik heb al op google gezocht maar voor de oplossingen moet je steeds naar veilige modus gaan (wat niet lukt bij mij.)
Ik draai windows XP PRO - Service Pack 2
voor meer specs zie sig.
Greetz
Ryan



