wecker
Legacy Member
hi all,
hier ben ik weer met een probleem :
ik kan mijn pc niet meer opstarten ( ik zit nu op de pc van m'n vader
)
Telkens als ik m'n pc opstart krijg ik dus zoals altijd eerst het laadschermpje van windows en daarna krijg ik dus het welkomstschermpje...maar dan sluit de pc zichzelf af en start ie ook terug op
ad: en zo altijd opnieuw !
Kan het te maken hebben met het feit dat ik zopas direct x 9.0c ( ik dacht toch dat het die was
) geinstalleerd heb ?
greetz
hier ben ik weer met een probleem :
ik kan mijn pc niet meer opstarten ( ik zit nu op de pc van m'n vader
) Telkens als ik m'n pc opstart krijg ik dus zoals altijd eerst het laadschermpje van windows en daarna krijg ik dus het welkomstschermpje...maar dan sluit de pc zichzelf af en start ie ook terug op
ad: en zo altijd opnieuw !Kan het te maken hebben met het feit dat ik zopas direct x 9.0c ( ik dacht toch dat het die was
) geinstalleerd heb ? greetz
en ik had het dan nog gewoon van windows site geplukt