Silent Thunder
Legacy Member
Ik had het in de sticky al gevraagd, maar daar kijkt precies niemand naar... Cerberus heeft in de sticky de volgende oplossing gepost:
En ik heb dus dat probleem met het groene beeld bij een filmke dat ik echt dringend nodig heb voor school, dus kzou echt een oplossing moeten vinden. Weet iemand hoe?
Ik vind dat bestand niet... Heb al mijn hele C: gescand, maar geen ffdshow.ax gevonden. Ik gebruik WinXP pro SP2.(ö)CerberuS zei:Oke ik ga hier even de oplossing posten voor het geval dat een Xvid gecodeerde film in je windows media player groen kleurt en m.a.w. afspeelt maar helemaal groen.
Oplossing is simpel zoals vele maar ja
Je gaat naar
Windows --> System32 en in die map vind je het bestand ffdshow.ax dit bestand hernoem je simpel naar ffdshowax.bak start je divx film en alles zal perfect werken.
Voila voor jullie om te gebruiken
Cerberus
En ik heb dus dat probleem met het groene beeld bij een filmke dat ik echt dringend nodig heb voor school, dus kzou echt een oplossing moeten vinden. Weet iemand hoe?

ad:
