sneax
Legacy Member
Onlangs zo nog is wa distro's getest of er het laatste jaar enige verandering is gekomen, uiteindelijk is alles nog quasi hetzelfde tot ik 'gnome-shell' ontdekte. Ik vond er niets van op dit forum, maar tis toch een redelijke wijziging ten opzichte van wat gnome nu is (en het zou default worden in gnome 3.0 (komt uit in september).
Er zit een stable versie in gnome 2.30.
Ik vind het eigenlijk nog leuk werken, ik heb nu Linux Mint met gnome-shell en docky voor quick launch en dat vult zichzelf allemaal perfect aan!
Dus ik vraag mij af, zijn er nog andere die er mee werken of het geprobeerd hebben? En wat vinden jullie er van? Wat ik vind:
- search werkt niet goed
- apps staan in één grote lijst, zou toch moeten ingedeeld worden aangezien het de enige manier is om apps te starten die niet in uw quicklaunch staan
Maar ik denk dat die dingen tegen september wel fixed zullen zijn + nu zijn de programma's nog niet echt geintegreerd met gnome-shell maar dat wordt dus de bedoeling, dat zou fantastisch zijn. Das echt eindelijk de eerste window manager / shell die eens een andere approach neemt ipv panels, desktop en widgets en alle basics die in alle os'en zitten.
Er zit een stable versie in gnome 2.30.
Ik vind het eigenlijk nog leuk werken, ik heb nu Linux Mint met gnome-shell en docky voor quick launch en dat vult zichzelf allemaal perfect aan!
Dus ik vraag mij af, zijn er nog andere die er mee werken of het geprobeerd hebben? En wat vinden jullie er van? Wat ik vind:
- search werkt niet goed
- apps staan in één grote lijst, zou toch moeten ingedeeld worden aangezien het de enige manier is om apps te starten die niet in uw quicklaunch staan
Maar ik denk dat die dingen tegen september wel fixed zullen zijn + nu zijn de programma's nog niet echt geintegreerd met gnome-shell maar dat wordt dus de bedoeling, dat zou fantastisch zijn. Das echt eindelijk de eerste window manager / shell die eens een andere approach neemt ipv panels, desktop en widgets en alle basics die in alle os'en zitten.