djoren
Legacy Member
ik heb mij vorige maand een acer aspire 5740G aangeschaft en tot nu toe alleen maar de ingebouwde boxen gebruikt. vandaag heb ik eens mijn stereo er aangehangen en ik heb zeer slecht geluid. als ik mijn vaste pc aan diezelfde stereo hang heb ik zeer mooi geluid maar als ik die laptop er aanhang zit er precies overdreven veel bass op (zelfs als de stereo op jazz functie staat, wat met mijn vaste pc totaal geen bass heeft) is dit een instelling die mis is of ligt het er aan dat mijn laptop een digitale uitgang heeft fzo?
dank
Djoren
dank
Djoren