[HBV]-=Tornado=-
Legacy Member
Hallo,
Thuis heb ik het probleem dat ik niet op de computers van mijn broers geraak.
Situatieschets:
Er zijn 3PCS met alle 3 een verschillend besturingssysteem.
(XP, Windows 7, Vista).
Ik heb op mijn pc (Win7) alle instellingen (bij mijn weten) correct ingesteld. Mijn broer (xp) geraakt op mijn schijven. Wanneer ik echter bij mijn broer wil gaan kijken krijg ik de melding geen toegang tot .... pcnaam. Hetzelfde bij de pc van mijn andere broer (vista).
Ik heb zowel bij mij als bij mijn broer Firewall uitgezet maar geen verschil.
Zijn er bekende communicatieproblemen tussen Win7, Vista en XP? Het lijkt mij dan wel raar dat je wel perfect van Win XP naar Win7 kan.
Wat kan ik nog proberen?
Bedankt!
Thuis heb ik het probleem dat ik niet op de computers van mijn broers geraak.
Situatieschets:
Er zijn 3PCS met alle 3 een verschillend besturingssysteem.
(XP, Windows 7, Vista).
Ik heb op mijn pc (Win7) alle instellingen (bij mijn weten) correct ingesteld. Mijn broer (xp) geraakt op mijn schijven. Wanneer ik echter bij mijn broer wil gaan kijken krijg ik de melding geen toegang tot .... pcnaam. Hetzelfde bij de pc van mijn andere broer (vista).
Ik heb zowel bij mij als bij mijn broer Firewall uitgezet maar geen verschil.
Zijn er bekende communicatieproblemen tussen Win7, Vista en XP? Het lijkt mij dan wel raar dat je wel perfect van Win XP naar Win7 kan.
Wat kan ik nog proberen?
Bedankt!
