peter
Legacy Member
Hallo, ik heb een dlink dir 655 router rechtstreeks op de modem aangesloten .Van daaruit gaat via de lanpoort van de router een kabel naar een poort van een switch .En van de switch gaat een kabel naar mijn pc. Het heeft altijd gegaan en nu niet meer.
Er zijn geen uitroeptekens in het cofiguratiescherm/apparaatbeheer maar ik krijg een geel driehoekje rechtsonder in de taakbalk wat aangeeft dat er geen internetverbinding is. Ik gebruik de router ook als draadloze router wat geen problemen levert met mijn laptop
Alle instellingen van ip en dns staat op automatisch. Is er iets aan de instellingen of zou het toch hardware matig zijn. Kabeltjes die niet goed zijn aangesloten... Ik dank u voor uw hulp.
Er zijn geen uitroeptekens in het cofiguratiescherm/apparaatbeheer maar ik krijg een geel driehoekje rechtsonder in de taakbalk wat aangeeft dat er geen internetverbinding is. Ik gebruik de router ook als draadloze router wat geen problemen levert met mijn laptop
Alle instellingen van ip en dns staat op automatisch. Is er iets aan de instellingen of zou het toch hardware matig zijn. Kabeltjes die niet goed zijn aangesloten... Ik dank u voor uw hulp.
