Obviously
Legacy Member
Ik heb sinds gisteren een raar probleem.
Ik kan geen internet verbinding maken via de kabel (powerline), draadloos is echter geen probleem.
Ik dacht, dit zal wel meer voorkomen dus ben ik beginnen googlen, jammer genoeg zonder enig vruchtbaar resultaat, de meeste moesten hun driver opnieuw installeren, .. maar dat is voor mij niet van toepassing.
Nu zit het antwoord waarschijnlijk wel in mijn vraag maar ik moet er het volgende nog wel bij vermelden: toen ik mijn laptop met een vriend zijn laptop wou verbinden (cross-over) heb ik per ongeluk bij het netwerkcentrum ergens op uitschakelen gedrukt, ik weet nimmer welke instelling het was want nadat ik op uitschakelen had gedrukt verdween de instelling onmiddellijk en had ik geen optie meer op deze terug in te schakelen.
Misschien ligt het hier wel aan ... ik weet het niet.
Ik heb al redelijk wat zitten zoeken in mijn netwerkcentrum maar kan niets terug vinden.
Alle hulp is meer dan welkom!
edit: ik weet dat de omschrijving vaag is, maar als je iets specifieks moet weten vraag je het maar!
Ik kan geen internet verbinding maken via de kabel (powerline), draadloos is echter geen probleem.
Ik dacht, dit zal wel meer voorkomen dus ben ik beginnen googlen, jammer genoeg zonder enig vruchtbaar resultaat, de meeste moesten hun driver opnieuw installeren, .. maar dat is voor mij niet van toepassing.
Nu zit het antwoord waarschijnlijk wel in mijn vraag maar ik moet er het volgende nog wel bij vermelden: toen ik mijn laptop met een vriend zijn laptop wou verbinden (cross-over) heb ik per ongeluk bij het netwerkcentrum ergens op uitschakelen gedrukt, ik weet nimmer welke instelling het was want nadat ik op uitschakelen had gedrukt verdween de instelling onmiddellijk en had ik geen optie meer op deze terug in te schakelen.
Misschien ligt het hier wel aan ... ik weet het niet.
Ik heb al redelijk wat zitten zoeken in mijn netwerkcentrum maar kan niets terug vinden.
Alle hulp is meer dan welkom!
edit: ik weet dat de omschrijving vaag is, maar als je iets specifieks moet weten vraag je het maar!

