mrdimi
Legacy Member
Ik zit met een probleem. Telkens als ik mijn pc opstart heb ik geen geluid. Boxen zijn goed. Mijn geluid staat op nul en er staat een stippenlijn rond de balk. Als ik het dan op 100 zet, dan gaat het weer direct terug naar 0. Ik krijg dan ook de volgende foutmelding:
fout opgertreden in het script op deze pagina
regel: 317
teken: 66
fout: Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object
Code: 0
URL: http:/sytimg.com/yt/jabin/www-core-vfl17821.ja
Wilt u doorgaan met het uitvoeren van scripts op deze pagina
ja nee
Als ik dan op nee druk gaat daarna effe dat stippenlijntje weg en heb ik weer effe geluid. Ik werk op windows vista home premium 32 bit. Kan iemand mij helpen? AUB ook simpele woorden gebruiken. Ik ken een beetje van pc's maar niet veel.
fout opgertreden in het script op deze pagina
regel: 317
teken: 66
fout: Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object
Code: 0
URL: http:/sytimg.com/yt/jabin/www-core-vfl17821.ja
Wilt u doorgaan met het uitvoeren van scripts op deze pagina
ja nee
Als ik dan op nee druk gaat daarna effe dat stippenlijntje weg en heb ik weer effe geluid. Ik werk op windows vista home premium 32 bit. Kan iemand mij helpen? AUB ook simpele woorden gebruiken. Ik ken een beetje van pc's maar niet veel.