Archief - Geen connectie call of duty (2 & 4)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

oxYda

Legacy Member
Hey

Ik heb een probleem met mijn call of duty.

Gisteren wou ik server joinen en kreeg ik Key code in use. Ik laat mijn router opnieuw opstarten. Als ik nu call of duty open, vindt hij geen servers meer.

Als ik via een ip-adress connect, krijg ik awaiting connection.

Firewall heb ik ook al afgezet.

Ik weet niet wat dit probleem kan zijn, heb dit nog nooit meegemaakt en heb al uren op internet aan het zoeken geweest.

Maarten

oxYda

Legacy Member
Als ik telnet invoer, zegt hij dat hij hiervan niets kan vinden.

Ik heb windows vista.

oxYda

Legacy Member
Ik zit nu terug met een probleem.

Toen het terug werkte, had ik mijn router terug af/aan gezet.

Nu moest ik dit daarjuist terug doen, nu kan ik weer niet op cod4 ?

Alles is in orde van pb enz.

oxYda

Legacy Member
heb ik al geprobeerd, maar als ik dat via postforward doe, dan zegt hij dat ik me moet registreren.

Musk

Legacy Member
"Key Code in use"


Wil dit niet zeggen dat er nog iemand is die je serial (cd-key) in gebruik heeft op dat moment.


Is het een legale versie en heb je je key met niemand gedeeld?


mvg

Moonbaby

Legacy Member
Musk zei:
"Key Code in use"


Wil dit niet zeggen dat er nog iemand is die je serial (cd-key) in gebruik heeft op dat moment.


Is het een legale versie en heb je je key met niemand gedeeld?


mvg

dat wil da idd zeggen.
maar je kan altijd naar een soort hulplijn belle dacht ik, ben niet helemaal zeker en dan zou je een nieuwe krijgen.
als je daadwerkelijk kan bewijzen dat het jou key is offcourse.
een vriend van mij heeft het zo al eens gedaan. voor COD4 dacht ik

oxYda

Legacy Member
Die key code in use krijg ik niet meer.

Het probleem is nu dat ik geen servers vind en niet dat cod geen verbinding maakt.

Ik heb een legale.

Dit is ook zo voor cod 2 & cod 4 dus denk dat dit niks met key heeft te maken.

Musk

Legacy Member
Uit ervaring van vorige online spellen:


Soms (na een cleanup ofzo) versprong bij mij alles naar default.

Waardoor ook de 'bron' van de servers versprong.


Deze bron moet dus 'internet' zijn, en bij die defaults stond het bij mij op LAN, waardoor er dus inderdaad geen servers beschikbaar zijn.


Kijk dat even na ;)

oxYda

Legacy Member
Ik weet dit allemaal wel.

Het is op elk spel zo.

Ik heb daarstraks rechtstreeks gewerkt via mijn internetverbinding zonder router en dit werkt.

Ik heb eerst mijn Telenet toestel, dan een Topcom toestel dat naar een U.S. Robotics toestel gaat, waaraan mijn internet kabel is aangesloten.

Ik heb al eens geprobeerd poorten open te zetten, maar als dit doe via postforward en ik ga dan kijken naar mijn adres (192.163........ in internetbrowser) zie ik nergens wijzigingen.

En ik dacht aan firewall van de router, maar dan ga ik naar security settings en zie ik nergens iets van firewall staan. Ben al gans de lijst doorgegaan om te kijken of er iets van firewall staat.

oxy-

Exit

Legacy Member
poorten openen in een router => is poorten in de firewall openen

ge hebt 2 routers na elkaar staan? (die topcom en us robotics)
in welke de poorten geopend?
pc eens in DMZ zetten (dan moet ge van poorten niets aantrekken maar dan zit pc niet meer achterfirewall van de router, dus firewall op pc hebben dan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan