hi,
ik heb een klein probleem.ik heb momenteel drie gebruikers:2 beheerders en één gast.Ik zou graag er voor kunnen zorgen dat'k maar 1 beheerder heb.
Dus de vraag is hoe kan ik die andere gebruikers verwijderen ? want het lukt momenteel niet zo .
thanks