Laatste tijd heb ik 2 nieuwe games geïnstalleerd( need for speed shift en operation flashpoint) die nu niet willen starten, als ik ze wil starten gebeurt er niks geen zwart sherm of foutmelding te zien. Al mijn vorige spellen kan ik nog wel spelen. Hoe komt dit ?