olivier15
Legacy Member
Hey
mijn game, pro cycling manager 2009, start niet meer op met telkens dezelfde foutmelding. 'Emulation software detected'
Ik heb mijn Daemon Tools en Alcohol 120 % geüninstalled. Ik heb yasu al geinstalleerd en daemon weer geinstalleerd en vervolgens op 'Cloak' gedrukt. Nog altijd hetzelfde probleem.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
alvast bedankt!
mijn game, pro cycling manager 2009, start niet meer op met telkens dezelfde foutmelding. 'Emulation software detected'
Ik heb mijn Daemon Tools en Alcohol 120 % geüninstalled. Ik heb yasu al geinstalleerd en daemon weer geinstalleerd en vervolgens op 'Cloak' gedrukt. Nog altijd hetzelfde probleem.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
alvast bedankt!