Archief - full speed downloaden ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Enigma²

Legacy Member
om mijn downloadlimiet te vergroten van mijn adsl go account bestaan er verschilende methoden zonder te hoevel betalen. daarbij moet men telkens 36hr full speed downloaden (350 KB/s). Hoe speel ik dit klaar?

Daimao

Legacy Member
Als ik mij nie vergis moede de laatsten dag voorda uw limiet gereset wordt gewoon constant downloaden zonder pc ook maar eens af te zetten want de gegevens worden maar toegevoegd vanaf da de connectie gesloten wordt dus kunde redelijk veel downloaden,volgende dag stoppen en ge begint me ne lege meter.
Maat gebruikt dit truukske en werkt blijkbaar

Enigma²

Legacy Member
nee, ik heb het over dit :

1)Een eerste mogelijkheid bestaat erin om net voor de 10 GB te disconnecten en dan 36 hr full speed (350KB/s) te downloaden. Resultaat : 9,5 GB + 40 GB = 49.5 GB. Wanneer nu terug de 36 hr disconnect komt zit je op smallband.
2)Een tweede mogelijkheid die nog meer oplevert is gebruik maken van een router, deze zorgt ervoor dat je heel snel disconnect en reconnect. Ipv net voor de 10 GB te disconnecten, doe je het nu voor de 7 GB !!! (das het moment waarop ze een mail sturen en de volgende keer dat je reconnect op smallband zit). Dus disconnecten VOOR 7GB, 36 hr fullspeed downloaden, je krijgt disconnect MAAR je blijft op fullspeed want pas nu krijg je je mail dat je bij de volgende login op smallband zal komen. Resultaat : 6.5 GB + 40GB (eerste disconnect)+ (40GB (tweede disconnect) = 86,5 GB !!!!
3) Als je nu kijkt naar je volume op de site zal je merken dat de volle datatransfer zelfs niet geregistreerd staat, enkel de upload zal kloppen
4) Heb je nog niet genoeg, koop dan 1 volumepack, download er 4,5 GB van, disconnect en dan terug 36 hr fullspeed. Resultaat : 86,5 GB + 4.5GB + 40 GB = 131 GB !!!



Maakt ook niet uit, waar en wat kan ik downloade zodat een verbinding blijft zonder dat de server disconnect na 36hr?

servi

Legacy Member
dit zijn praktijken waar je de download-logs tracht te omzeilen/ in de war te brengen.

Aangezien zulke acties helemaal niet toegelaten zijn : topic closed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan