VMax
Legacy Member
Hoi,
Ik heb het volgende script opgesteld en ge chmod +x & een n2hell_enable="yes" toegevoegd in rc.conf
Heb eigenlijk exact dezelfde code gebruikt voor rTorrent op te starten en het werkt wel, het verschil zit er in dat n2shell een .sh script is.
Dit zou eigenlijk nie mogen uitmaken want dit script start eigenlijk gewoon screen met wat flags.. (in het rtorrent script is de flag gewoon -d -m rtorrent)
Het script werkt WEL als ik in rc.d gewoon ./n2shell.sh doe..
Ook krijg ik een vermelding van Starting n2shell bij het booten, maar na ingelogd te zijn is de screen niet aanwezig..
Iemand een idee?
Ik heb het volgende script opgesteld en ge chmod +x & een n2hell_enable="yes" toegevoegd in rc.conf
#!/bin/sh
# PROVIDE: n2hell
# REQUIRE: DAEMON
. /etc/rc.subr
name="n2hell"
rcvar=`set_rcvar`
#command_interpreter="/bin/sh"
command="/usr/local/bin/screen"
#command="/usr/n2hell/n2hell-0.5-20080619/n2hell"
load_rc_config $name
: ${n2hell_chdir="/usr/n2hell/n2hell-0.5-20080619/"}
: ${n2hell_enable="YES"}
: ${rtorrent_user="root"}
flags="-S n2hell -d -m /usr/n2hell/n2hell-0.5-20080619/n2hell"
procname="n2shell"
run_rc_command "$1"
Heb eigenlijk exact dezelfde code gebruikt voor rTorrent op te starten en het werkt wel, het verschil zit er in dat n2shell een .sh script is.
Dit zou eigenlijk nie mogen uitmaken want dit script start eigenlijk gewoon screen met wat flags.. (in het rtorrent script is de flag gewoon -d -m rtorrent)
Het script werkt WEL als ik in rc.d gewoon ./n2shell.sh doe..
Ook krijg ik een vermelding van Starting n2shell bij het booten, maar na ingelogd te zijn is de screen niet aanwezig..
Iemand een idee?