Ik gebruik Antivir Personal als virusscanner: al veel virussen en trojan horses mee gevonden en verwijderd

Om spyware te blokkeren, gebruik ik Spywareblaster en ik gebruik ook Ad-Aware waarmee ik af en toe scan...
Bovendien gebruik ik geen internet explorer niet meer, maar Mozilla Firefox ! Dan heb je van de eerste keer nog minder last van spyware !!!
Vladimir