Racing_Genk
Legacy Member
Hey
Ik gebruik momenteel fraps om zaken ingame op te nemen. Daarna bewerk ik het met movie maker en dat lukt allemaal erg goed. De kwaliteit in moviemaker is zeer goed.
Echter publiceer ik het daarna als filmbestand (om het naar media player om te zetten) en eenmaal dat gedaan is is de kwaliteit enorm verslechtert. (dus in mediaplayer is de kwaliteit slecht).
Dat is uiteraard een probleem aangezien ik vanuit mediaplayer mijn filmpjes op youtube wil zetten. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt
Ik gebruik momenteel fraps om zaken ingame op te nemen. Daarna bewerk ik het met movie maker en dat lukt allemaal erg goed. De kwaliteit in moviemaker is zeer goed.
Echter publiceer ik het daarna als filmbestand (om het naar media player om te zetten) en eenmaal dat gedaan is is de kwaliteit enorm verslechtert. (dus in mediaplayer is de kwaliteit slecht).
Dat is uiteraard een probleem aangezien ik vanuit mediaplayer mijn filmpjes op youtube wil zetten. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt
