Dennoman
Legacy Member
Roight, zit met het volgende probleem.
Ik had graag filmpjes gemaakt van mijn gameprestaties. Hiervoor heb ik FRAPS gedownload (legaal gekocht met licentie) en dit ging een tijdje goed. Helaas wil mijn computer de laatste tijd niets meer opnemen zonder onbedaarlijk te laggen.
Dit is bizar, aangezien ik geen virussen heb, niet al te veel processen heb lopen, Aero uitstaat en er 3 gig RAM in mijn laptop zit.
Zijn er eventueel nog tips om FRAPS wat sneller te doen bollen? Of zoek ik beter een ander programma dat minder resources vreet? Ik denk trouwens dat het niet echt aan het RAM-geheugen kan liggen, aangezien hij zich hetzelfde gedraagt op 3 gig als op 1 gig RAM.
Ik had graag filmpjes gemaakt van mijn gameprestaties. Hiervoor heb ik FRAPS gedownload (legaal gekocht met licentie) en dit ging een tijdje goed. Helaas wil mijn computer de laatste tijd niets meer opnemen zonder onbedaarlijk te laggen.
Dit is bizar, aangezien ik geen virussen heb, niet al te veel processen heb lopen, Aero uitstaat en er 3 gig RAM in mijn laptop zit.
Zijn er eventueel nog tips om FRAPS wat sneller te doen bollen? Of zoek ik beter een ander programma dat minder resources vreet? Ik denk trouwens dat het niet echt aan het RAM-geheugen kan liggen, aangezien hij zich hetzelfde gedraagt op 3 gig als op 1 gig RAM.
