moderator noot:
Beste, je titel is erg vaag of nietszeggend. Een duidelijke titel helpt de mensen niet alleen om sneller te weten wat jouw probleem is, maar maakt het forum ook overzichtelijker. Jouw titel bevat echter geen goede omschrijving van je probleem en daarom werd je titel aangepast.Gelieve er in het vervolg op te letten.
en je hebt een dll verwijdert die gebruikt wordt tijdens het opstarten. Mogelijk is dit veroorzaakt door een programma dat je op een slechte manier hebt verwijderd.