BlueCobalt
Legacy Member
als ik internet explorer afsluit door op X te klikken krijg ik deze opmerking:
'De instructie op 0x010c3e8d verwijst naar geheugen op 0x010c3e8d. De lees- of schrijfbewerking ("red") op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beëindigen.'
wat is het en hoe krijg ik het weg?
greetz
'De instructie op 0x010c3e8d verwijst naar geheugen op 0x010c3e8d. De lees- of schrijfbewerking ("red") op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beëindigen.'
wat is het en hoe krijg ik het weg?
greetz