@p0c
Legacy Member
Hoi,
Vroeger had ik Vista en was het mogelijk om enkele bewerkingen te doen terwijl je fotos aan het bekijken was (resizen, rode ogen verwijderen, etc...)
Nu heb ik Windows 7 en vind ik die functie precies niet terug.
Is er enige mogelijkheid om dezelfde functionaliteit terug te hebben zonder een extern programma te openen?
Alvast bedankt!
Vroeger had ik Vista en was het mogelijk om enkele bewerkingen te doen terwijl je fotos aan het bekijken was (resizen, rode ogen verwijderen, etc...)
Nu heb ik Windows 7 en vind ik die functie precies niet terug.
Is er enige mogelijkheid om dezelfde functionaliteit terug te hebben zonder een extern programma te openen?
Alvast bedankt!