Fredje
Legacy Member
ik wil formatteren wnat de spyware gaat nimmer weg , komt altijd verdubbelt trug enzo
nu ik doe wat er gezegd is in de sticky maar da lukt ni omdak nen error krijg dat er iets is me men schijf check vasteschijf en schijfcontrollers etc
dan zegge ze voer eens een chkdsk /f uit maar d aga ni omda er volume van de schijf momenteel in gebruik is
ik zeg dan da ze da moeet doen wnnr de pc opnieuw opstart ma er gebeurt niks
please help ik wil deftig kunne geniete van half life ²
nu ik doe wat er gezegd is in de sticky maar da lukt ni omdak nen error krijg dat er iets is me men schijf check vasteschijf en schijfcontrollers etc
dan zegge ze voer eens een chkdsk /f uit maar d aga ni omda er volume van de schijf momenteel in gebruik is
ik zeg dan da ze da moeet doen wnnr de pc opnieuw opstart ma er gebeurt niks

please help ik wil deftig kunne geniete van half life ²

) of er zit bij da mobo een diskette erbij.