TweaKeR
Legacy Member
Hey,
Ik ben van plan om de pc te formatteren maar ik heb een klein vraagje. Ik heb de Windows XP Professional UPGRADE liggen en ik dacht dat het niet zou gaan om via dat XP er opnieuw op te zetten.
*Moet ik dus eerst Windows 98 (daar heb ik de full version van) erop zetten en dan upgraden of zou het gaan met enkel de XP Upgrade?
*Nog een klein ander vraagje: Toen ik XP heb geïnstalleerd heb ik een keycode moeten ingeven en deze werd dan geregistreerd. Als ik dezelfde code nu opnieuw ingeef, gaat dat dan problemen geven of niet?
Grtz en tnx in advance
Ik ben van plan om de pc te formatteren maar ik heb een klein vraagje. Ik heb de Windows XP Professional UPGRADE liggen en ik dacht dat het niet zou gaan om via dat XP er opnieuw op te zetten.
*Moet ik dus eerst Windows 98 (daar heb ik de full version van) erop zetten en dan upgraden of zou het gaan met enkel de XP Upgrade?
*Nog een klein ander vraagje: Toen ik XP heb geïnstalleerd heb ik een keycode moeten ingeven en deze werd dan geregistreerd. Als ik dezelfde code nu opnieuw ingeef, gaat dat dan problemen geven of niet?
Grtz en tnx in advance