ok, als men maat iets wil doorsturen via msn duurt het nu massas lang (het gaat maar 1 kb/sec) en vroeger was dit aan 350 kb/sec nu wil ik weten hoe ik die stomme firewall van die modem en router moet verlagen
modem is speedtouch 510 en router is Belkin