Royco
Legacy Member
Hey mensen,
Zit met een vervelend probleem! heb zoekfunctie gebruikt maar heeft niet volledig geholpen.
Het zit zo; elke keer als ik een filmpje(stream) via firefox wil bekijken en het is met media player dan loopt men firefox steeds vast!
Is er geen enkele manier dat hij het NOOIT met media player opent maar met een ander programma zoals VLC? heb al VLC plugin geinstalleerd en bij toepassingen alles op VLC gezet maar hij blijft media player nemen om het af te spelen.
Iemand raad? thanks!
Zit met een vervelend probleem! heb zoekfunctie gebruikt maar heeft niet volledig geholpen.
Het zit zo; elke keer als ik een filmpje(stream) via firefox wil bekijken en het is met media player dan loopt men firefox steeds vast!
Is er geen enkele manier dat hij het NOOIT met media player opent maar met een ander programma zoals VLC? heb al VLC plugin geinstalleerd en bij toepassingen alles op VLC gezet maar hij blijft media player nemen om het af te spelen.
Iemand raad? thanks!

