Archief - Firefox probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Easter~Egg

Legacy Member
Vroeger had ik er geen last van maar nu heb ik af en toe dat firefox als ik naar sommige site's surf automatisch zichzelf helemaal afsluit.
En ik heb soms ook dat mijn theme zichzelf weer op standaard zet en al mijn bookmarks zijn soms ook weg.

R€pTile

Legacy Member
kheb da soms ook, meestal als em bezig is met een java applet te loaden, ma kan het ook ni oplossen

Cyberkef

Legacy Member
Ik heb dikwijls dat ik in textarea's niet meer met men cursor kan moven, noch knippen/plakken/copy'en...

Java en firefox gaan precies nog steeds nie samen...

En als ik bepaalde symbolen typ, durft em wel es die find-bar te starten, wat heel irritant is als je een tekst aant typen ben...

:sad:

Nevertheless: FF 'till i die! :p

GroovyBeatsss

Legacy Member
Mss hier eens ff vragen

als ik een gastenboek van looknmeet wil tekenen in firefox
Kan ik de tekst niet aanpassen, smilies niet gebruiken, enz...

Weet iemand hoe dit komt?

MVG

kakature

Legacy Member
Easter~Egg zei:
Vroeger had ik er geen last van maar nu heb ik af en toe dat firefox als ik naar sommige site's surf automatisch zichzelf helemaal afsluit.
En ik heb soms ook dat mijn theme zichzelf weer op standaard zet en al mijn bookmarks zijn soms ook weg.
Kheb ook dat probleem dat al mijn bookmarks plots weg zijn :angry: :angry:
En sommige site's lijken te trillen :wtf:
Iemand hulp plz :cry:

Bubbling Zombie

Legacy Member
kakature zei:
Kheb ook dat probleem dat al mijn bookmarks plots weg zijn :angry: :angry:
En sommige site's lijken te trillen :wtf:
Iemand hulp plz :cry:

2e is foute javascriptcode
1e : start het juiste profiel wel op (uw default denk ik)

Vroeger had ik er geen last van maar nu heb ik af en toe dat firefox als ik naar sommige site's surf automatisch zichzelf helemaal afsluit.
En ik heb soms ook dat mijn theme zichzelf weer op standaard zet en al mijn bookmarks zijn soms ook weg.
is uw profiel wel juist jongeman :naughty: en da afsluiten : java >_< of Javascipt :p

kakature

Legacy Member
Bubbling Zombie zei:
2e is foute javascriptcode
1e : start het juiste profiel wel op (uw default denk ik)


is uw profiel wel juist jongeman :naughty: en da afsluiten : java >_< of Javascipt :p
KDacht al dat het mijn profiel was, maar hoe krijg ik dat terug :s
Kheb al al de menus overlopen en zo :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan