^MystiQ
Legacy Member
Ik hier dus een laptop en ik heb recentelijk eens geformatteerd omdat ik nogal wat problemen ondervond met Firefox. Ik moet zeggen dat ik nog steeds problemen heb, het loopt gewoon niet goed en ik weet niet waarom.
De ene moment werkt Firefox en de andere moment loopt het gewoon ronduit vast en ik moet ik het afsluiten, bovendien moet ik dan naar taakbeheer gaan om het proces Firefox af te sluiten. Ik heb het vaak voor als ik van het één naar het ander wil gaan.
Voorbeeldje :
Ik zit op gmail, ik bekijk mijn postvak IN en ga naar mijn spam box om alles te deleten en dan loopt alles vast.
En zo gaat het met alle websites, facebook, 9lives enz enz. Ik heb gelezen dat de laatste versie van firefox nogal wat problemen zou hebben met flash maar dat was dan op een linux forum dus in hoeverre dit mij belast op mijn Vista systeem weet ik niet.
Internet explorer gebruiken is voor mij geen optie, ik vind het grote brol. Hoewel Internet explorer wel een stuk sneller werkt dan firefox. Dus wie weet er een oplossing of heeft er een idee voor dit probleem ?
Want IE > Firefox? Daar klopt toch iets niet mee ..
De ene moment werkt Firefox en de andere moment loopt het gewoon ronduit vast en ik moet ik het afsluiten, bovendien moet ik dan naar taakbeheer gaan om het proces Firefox af te sluiten. Ik heb het vaak voor als ik van het één naar het ander wil gaan.
Voorbeeldje :
Ik zit op gmail, ik bekijk mijn postvak IN en ga naar mijn spam box om alles te deleten en dan loopt alles vast.
En zo gaat het met alle websites, facebook, 9lives enz enz. Ik heb gelezen dat de laatste versie van firefox nogal wat problemen zou hebben met flash maar dat was dan op een linux forum dus in hoeverre dit mij belast op mijn Vista systeem weet ik niet.
Internet explorer gebruiken is voor mij geen optie, ik vind het grote brol. Hoewel Internet explorer wel een stuk sneller werkt dan firefox. Dus wie weet er een oplossing of heeft er een idee voor dit probleem ?
Want IE > Firefox? Daar klopt toch iets niet mee ..
