Skoran
Legacy Member
Ik start vandaag voor 2de maal pc en ik merk dat voor de 3de keer al mn favorieten weg zijn bij firefox, net als bij de vorige keren heb ik nog de bookmarks die ik misschien een jaar geleden heb opgeslagen.
Ik ben bijna zeker dat het spyware is, ik heb al verschillende scans gedaan met ad-aware van zowel schijven als register maar er staat nu zogezegd niks meer op, toch wel raar als er vaak icoontjes op mn desktop bijkomen van online gokken enz.
Zijn er nog mensen met dit probleem, en weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Thx
Btw: ik wil niet formatteren
Ik ben bijna zeker dat het spyware is, ik heb al verschillende scans gedaan met ad-aware van zowel schijven als register maar er staat nu zogezegd niks meer op, toch wel raar als er vaak icoontjes op mn desktop bijkomen van online gokken enz.
Zijn er nog mensen met dit probleem, en weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Thx
Btw: ik wil niet formatteren
