Hannes_
Legacy Member
De laatste 2 weken lukt het me niet meer om filmpjes van de vrtsites af te spelen. Hij geef wel dingen aan als 'buffering, connecting rtmpt', maar dan gebeurt er niets. En op de plaats waar normaalgezien tijdsaanduiding staat staat er : NaN:NaN, wat ook niet normaal is.
Kan het zijn dat dit aan quicktime ligt ? Dat heb ik onlangs geinstalleerd, maar ik weet niet als het daar aan kan liggen ?
Iemand die een oplossing heeft ?
Grts
Kan het zijn dat dit aan quicktime ligt ? Dat heb ik onlangs geinstalleerd, maar ik weet niet als het daar aan kan liggen ?
Iemand die een oplossing heeft ?
Grts
