AWD
Legacy Member
Hoi,
als er op een bepaalde site een filmpje staat (dus niet de link maar echt al om de video af te spelen) dan is dat bij mij gewoon een wit vierkant met in de linkerbovenhoek opnieuw een klein vierkantje met daarin een paar kleuren, dus geen rood kruisje ofzo.
vb: van die filmpjes op hln zie ik dus nooit. Ik kan er ook niet op klikken want er gebeurt niets.
Staat er dan een instelling verkeerd bij mijn internetopties? Heb vroeger dit probleem nooit gehad en is nu toch al 2 weken zo.
Ik heb IE8 moest dit belangrijk zijn.
Alvast bedankt
als er op een bepaalde site een filmpje staat (dus niet de link maar echt al om de video af te spelen) dan is dat bij mij gewoon een wit vierkant met in de linkerbovenhoek opnieuw een klein vierkantje met daarin een paar kleuren, dus geen rood kruisje ofzo.
vb: van die filmpjes op hln zie ik dus nooit. Ik kan er ook niet op klikken want er gebeurt niets.
Staat er dan een instelling verkeerd bij mijn internetopties? Heb vroeger dit probleem nooit gehad en is nu toch al 2 weken zo.
Ik heb IE8 moest dit belangrijk zijn.
Alvast bedankt