^PsyCho^
Legacy Member
Ik speel een filmpje (vroeger nog gehad met andere filmjes), en na beetje blijft het beeld hangen en het geluid blijft draaien, dus kan blijven lusiteren.
Ik heb alle codecs, heb K-Lite geinstalleerd en nogsteeds hetzelfde, met de K-Lite media speler, wmp, winamp, realplayer, ik weet nt hoe het komt, het blifjt gewoon staan zoals precies een gamecrash, je weet wel, maar eht gleuid gaat evrder en als ik verder klik gaat enkel eht geluid naar de andere positie het beeld blijft frozen :-(
Filmpje is van een talkshow met de stemmen van the simpsons (de acteurs dus).
349 mb
audio---
Bitrate 126kbps
Mpeg layer-3
video---
29 fps
124kbps
16bit
video compressie XVID
wie kan me helpen ? is vree irritant, :-(
Ik heb alle codecs, heb K-Lite geinstalleerd en nogsteeds hetzelfde, met de K-Lite media speler, wmp, winamp, realplayer, ik weet nt hoe het komt, het blifjt gewoon staan zoals precies een gamecrash, je weet wel, maar eht gleuid gaat evrder en als ik verder klik gaat enkel eht geluid naar de andere positie het beeld blijft frozen :-(
Filmpje is van een talkshow met de stemmen van the simpsons (de acteurs dus).
349 mb
audio---
Bitrate 126kbps
Mpeg layer-3
video---
29 fps
124kbps
16bit
video compressie XVID
wie kan me helpen ? is vree irritant, :-(

)