Mee
Legacy Member
Hier is dus het probleem: Ik heb een computer, draaiend op Windows 98, en nen server, draaiend op XP. Ik heb internet, ik kan vanaf de server aan mijn bestanden op de Windows 98-pc, maar niet omgekeerd.
Als ik da wil doen vraagt em paswoord, maar het is altijd fout (hoewel het WEL juist is
).
Ik heb wel hetvolgende gemerkt: Als ik aan de bestanden op die server met een XP-computer wil komen, moet ik ook ne usernaam geven, maar in 98 kan ik dienen nergens intikken.
m.a.w: hoe kan in aan de bestanden op een xp-computer vanaf een 98-computer?
PS: Op internet stond er iet van "net view \\server" te doen, en toen kon ik WEL aan die bestanden, maar na de pc opnieuw opgestart te hebben, krijg ik een foutmelding als ik da nog is wil doen.
Als ik da wil doen vraagt em paswoord, maar het is altijd fout (hoewel het WEL juist is
). Ik heb wel hetvolgende gemerkt: Als ik aan de bestanden op die server met een XP-computer wil komen, moet ik ook ne usernaam geven, maar in 98 kan ik dienen nergens intikken.
m.a.w: hoe kan in aan de bestanden op een xp-computer vanaf een 98-computer?
PS: Op internet stond er iet van "net view \\server" te doen, en toen kon ik WEL aan die bestanden, maar na de pc opnieuw opgestart te hebben, krijg ik een foutmelding als ik da nog is wil doen.