Archief - Filesharing : EXEEM - Bittorent Project in béta

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Q-

Legacy Member
Meeste mensen die beetje weten van bittorent weten dat de grootste aanbieders van torrents de laatste weken zijn verdwenen (suprnova, tvtorrents, etc etc ...) Dit omdat er warez en andere Illegale bestanden werden aangeboden op de torrent sites.

Nu is de maker van suprnova benaderd geweest door een firma die hun diensten aanbood om het hele bittorent gebeuren te decentraliseren en een applicatie te maken die in wezen werkt zoals napster, kazaa, limewire en de hele meuk die we afgelopen jaren hebben mogen zien passeren. Exeem is nog in béta op dit moment maar werkt al aardig goed ... Een béta kan gedownload worden maar ik weet niet of ik de link hiernaar mag posten aangezien het warez aspect van het programma nogal gevoelig ligt op het forum...

mvg -Q-

iterums

Legacy Member
pfff naar mijn mening verkloot dit het hele concept van bittorrent door een apart protocol te gebruiken

GhO$T

Legacy Member
-Q- zei:
Nu is de maker van suprnova benaderd geweest door een firma die hun diensten aanbood om het hele bittorent gebeuren te decentraliseren en een applicatie te maken die in wezen werkt zoals...

tis zeker het omgekeerde da ge bedoelt? centraliseren? Anders snappek het nie echt

ik weet nie als da goe of slecht is, ben rap gestopt met die torrents, om de een of andere reden kon ik nooit deftige speeds krijgen met gelijk welke download, niet interessant dus.

Dan mss es checken als het beter is met zo'n programma maar ik betwijfel het aangezien het niks anders doet dan sites zoals supernova vervangen alsek het goe begrijp

poepsnoep

Legacy Member
-Q- zei:
Meeste mensen die beetje weten van bittorent weten dat de grootste aanbieders van torrents de laatste weken zijn verdwenen (suprnova, tvtorrents, etc etc ...) Dit omdat er warez en andere Illegale bestanden werden aangeboden op de torrent sites.QUOTE]

Aah ze zijn er eindelijk achtergekome... da zijn toch snelle mannen èh.

Guerdo

Legacy Member
[BAT]GhO$T zei:
tis zeker het omgekeerde da ge bedoelt? centraliseren? Anders snappek het nie echt

ik weet nie als da goe of slecht is, ben rap gestopt met die torrents, om de een of andere reden kon ik nooit deftige speeds krijgen met gelijk welke download, niet interessant dus.

Dan mss es checken als het beter is met zo'n programma maar ik betwijfel het aangezien het niks anders doet dan sites zoals supernova vervangen alsek het goe begrijp

decentraliseren zodat de firma niet aansprakelij kan gesteld worden zoals bij kazaa neem ik aan..
Correct me if I'm wrong..

iterums

Legacy Member
[BAT]GhO$T zei:
tis zeker het omgekeerde da ge bedoelt? centraliseren? Anders snappek het nie echt

ik weet nie als da goe of slecht is, ben rap gestopt met die torrents, om de een of andere reden kon ik nooit deftige speeds krijgen met gelijk welke download, niet interessant dus.

Dan mss es checken als het beter is met zo'n programma maar ik betwijfel het aangezien het niks anders doet dan sites zoals supernova vervangen alsek het goe begrijp
nee je zal dat programma *moeten* gebruiken en je kan geen andere clients gebruiken + er zal spyware bijzitten

Moto

Legacy Member
Bwa, der zijn nog andere torrentsites

EXEEM lijkt mij veeeel te fel op spyware-brol :s

jodeman

Legacy Member
houd ik het maar bij azureus, wrom ander protocol ontwikkelen voor zelfde doel? huh

Chickenlal

Legacy Member
heb nog nooit van kazaa en ander brol gehouden, veel te veel crap daarop...
imo: IRC en DC++
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan