Archief - F:\autorun.inf

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Subwoofer

Legacy Member
Ik zit met een probleem...

Ik steek net mijn memorystick in mijn pc en mijn AVG verteld me dat de autorun.inf file besmet is met een virus...:(

Natuurlijk met mijn domme kop verwijder ik dit bestandje en dat ding doet niets meer.

En als ik deze in mijn pc steek dan opent hij natuurlijk niet meer was de autorun is weg :doh:

Ik heb de autorun wel nog in mijn quarantine staan van mijn AVG, maarja kan die stick niet meer openen?

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt

Exit

Legacy Member
autorun file zal NIET de oorzaak zijn dat de stick niet opent!!
autorun is enkel om bepaalde files te starten en een icoontje te veranderen.

en ja als er een autorun op een usbstick staat is de kans groot dat dit door een virus (bvb virut) is gedaan.

is de stick nog zichtbaar in deze computer?
scan de stick met AVG eens.

Subwoofer

Legacy Member
Stick is niet meer zichtbaar als ik hem in mijn pc steek.

En met AVG scannen heeft ook geen zin want dat is net de oorzaak van het probleem

Grtz

Exit

Legacy Member
check app beheer en schijfbeheer eens of die daar nog bij komt
geeft hij nog het usb geluidje?
en op een andere pc?

Subwoofer

Legacy Member
Apparaatbeheer had ik al geprobeerd, schijfbeheer zie ik niet direct voor me waar ik dit kan terugvinden.

Hij geeft geen usb geluidje meer

Heb nog niet kunnen uitproberen op een andere pc

Kan het misschien iets te maken hebben met het feit dat ik hem heb geformateerd na het verwijderen van het virus?

Exit

Legacy Member
formateren heeft dat niet tot gevolg neen.
is hij zichtbaar in app beheer?
werken andere usb toestellen nog?

Subwoofer

Legacy Member
nee, niet zichtbaar in apparaatbeheer

andere usb toestellen werken nog

Wolverine__1

Legacy Member
Flikkert het lampje op je stick nog? En ook zeker op een andere computer proberen

Subwoofer

Legacy Member
Heb net op een andere pc geprobeerd daar gaat em wel open

Er stonden zo'n 20-tal rare icoontjes op

Nogmaals geformateerd op deze pc maar probleem blijft hetzelfde

Ik heb nog een 2de zelfde memorystick en deze werkt nog altijd perfect, ik was van plan om via "weergeven verborgen bestanden" het bestand te kopiëren van de 2de stick, maar ik zie geen verborgen bestanden staan

Een idee met welk programma ik alle inhoud vanop de stick kan bekijken

Heb hier geen nero op staan.

Subwoofer

Legacy Member
Zal eens proberen...

Edit* ik kan nu alle verborgen bestanden bekijken, maar helaas geen "autorun.inf" bestand te vinden, ik snap niet waar mijn anti-virus dit gevonden heeft?

Zal deze week nog eens proberen op mijn vorige pc waar het "autorun.inf" bestand nog in de quarantine van mijn anti-virus staat, hopelijk opent mijn stick terug op die pc, zodat ik het "autorun.inf" bestand kan terugplaatsen.

Alvast bedankt

Wolverine__1

Legacy Member
Subwoofer zei:
Zal eens proberen...

Edit* ik kan nu alle verborgen bestanden bekijken, maar helaas geen "autorun.inf" bestand te vinden, ik snap niet waar mijn anti-virus dit gevonden heeft?

Zal deze week nog eens proberen op mijn vorige pc waar het "autorun.inf" bestand nog in de quarantine van mijn anti-virus staat, hopelijk opent mijn stick terug op die pc, zodat ik het "autorun.inf" bestand kan terugplaatsen.

Alvast bedankt

Een autorun.inf file heeft in regel niets te maken met het detecteren van je stick. Dus daar moet je het eigenlijk niet op gaan zoeken

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
staat er in je internet explorer titel balk toevallig - hacked by godzilla?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan