coolboy
Legacy Member
Ik heb hier een netwerk liggen tussen drie pc's waarvan er 2 met windows xp proffesional werken en 1 op windows xp home. Als ik nu met 1 pc waar windows proff opstaat wil connecten met die windows home via extern bureaublad dat lukt niet. Ik weet wel dat op de pc waar windows home opstaat dat er bij Systeem eigenschappen/Verbindingen van buitenaf dat er normaal dit bij moet staan Extern bureaublad maar dat staat er dus niet. Kan het mischien eraan liggen dat het 2 verschillende windowse zijn.
De fout die ik krijg is hier al vaak gepost geweest heb ik al gezien maar hier is ze nog eens:
De client kan geen verbinding met de externe computer maken.
Mogelijk is de computer niet op externe verbindingen voorbereid
of is de computer te druk bezig om nieuwe verbindingen te accepteren.
Er kan ook sprake zijn van een netwerkprobleem.
Probeer later opnieuw verbinding te maken.
Neem indien het probleem blijft bestaan contact op met de systeembeheerder op.
De fout die ik krijg is hier al vaak gepost geweest heb ik al gezien maar hier is ze nog eens:
De client kan geen verbinding met de externe computer maken.
Mogelijk is de computer niet op externe verbindingen voorbereid
of is de computer te druk bezig om nieuwe verbindingen te accepteren.
Er kan ook sprake zijn van een netwerkprobleem.
Probeer later opnieuw verbinding te maken.
Neem indien het probleem blijft bestaan contact op met de systeembeheerder op.

