Zymo
Legacy Member
Tis nogal een vrij irritant probleem en surtout om het te beschrijven, het zit als volgt in mekaar.
Als ik bepaalde mappen bezoek van mijn haddisk wordt men explorer plots uitveiligheidsredenen af gesloten (DEP). als ik die DEP uitschakel dan crasht men explorer gewoon wanneer ik bepaalde mappen bezoek.
komt dit omdat er corrupte files in die mappen bevinden? dit kan toch niet?
sinds die sp2 op men pc staat = nie anders dan problemen
Als ik bepaalde mappen bezoek van mijn haddisk wordt men explorer plots uitveiligheidsredenen af gesloten (DEP). als ik die DEP uitschakel dan crasht men explorer gewoon wanneer ik bepaalde mappen bezoek.
komt dit omdat er corrupte files in die mappen bevinden? dit kan toch niet?
sinds die sp2 op men pc staat = nie anders dan problemen

