Selderijstok
Legacy Member
Eerst en vooral, ik ken niets van excel anders zou ik hier niet zitten 
Ik heb dus een vak waar ik mijn beschrijving in zet, daarnaast de prijs, btw, en dan totaal + btw. Geen probleem maar:
Maar ik wil eigenlijk een formule in een lege cel steken zonder dat er iets zichtbaar is, pas wanneer je iets invult bij de prijs dan moet de formule actief worden zodat ik dan gewoon de btw moet invullen 0-6-12-21% en dat in de cel ernaast dan automatisch het totaal wordt berekent.
Is dat een beetje duidelijk of...
?
Voorbeeld: http://img176.imageshack.us/img176/8981/knipsel.png
Indien er geen prijs wordt ingevuld blijven de 3 cellen leeg, zodra ik een prijs invul en de btw dan mag er iets in de TOTAAL cel staan, anders moet deze leeg blijven.
Cheers

Ik heb dus een vak waar ik mijn beschrijving in zet, daarnaast de prijs, btw, en dan totaal + btw. Geen probleem maar:
Maar ik wil eigenlijk een formule in een lege cel steken zonder dat er iets zichtbaar is, pas wanneer je iets invult bij de prijs dan moet de formule actief worden zodat ik dan gewoon de btw moet invullen 0-6-12-21% en dat in de cel ernaast dan automatisch het totaal wordt berekent.
Is dat een beetje duidelijk of...
?Voorbeeld: http://img176.imageshack.us/img176/8981/knipsel.png
Indien er geen prijs wordt ingevuld blijven de 3 cellen leeg, zodra ik een prijs invul en de btw dan mag er iets in de TOTAAL cel staan, anders moet deze leeg blijven.
Cheers