Siebe_G
Legacy Member
jooooww,
Toen ik op msn zat kwam er ineens een kaderke van: je bent op een andere pc aangemeld..... klik hier om je trg aan te melde. Toen ik trg wou aanmelde werkte et nimeer.
Ik kan niet meer met m'n email op msn aanmelde maar ik kan wel noch mijn mails lezen via Sign In.
Weet iemand of ik hier nog iets aan kan doen? Of het misschien een virus is?
Grtz
Toen ik op msn zat kwam er ineens een kaderke van: je bent op een andere pc aangemeld..... klik hier om je trg aan te melde. Toen ik trg wou aanmelde werkte et nimeer.
Ik kan niet meer met m'n email op msn aanmelde maar ik kan wel noch mijn mails lezen via Sign In.
Weet iemand of ik hier nog iets aan kan doen? Of het misschien een virus is?
Grtz