Mistabeen
Legacy Member
Ik heb er geen gedacht van hoe het er is gekomen ma heb de laatste dagen een echo-effect op mijn boxen, ik heb nogtans nieme die EAX instelling geprutst van creative audioHQ maar toch geeft em da, ok gaan probleem, ik ga er naar gaan zien, ik open da en ik zie bij mijn EAX een lege lijst van de presets, en alsk da nu nog eens wil bezien dan crasht em gewoon da prog voor deisntellingen.
Iemand enig idee aan wa dit kan liggen? of mss zelf voorgehad, mss probmeme me andere software (da nieuw anti spyware ding van MS mss ¬_¬ hebbik ongeveer gelijk geinstalleerd me de dag da de probleme begonne denk ik)
Iemand enig idee aan wa dit kan liggen? of mss zelf voorgehad, mss probmeme me andere software (da nieuw anti spyware ding van MS mss ¬_¬ hebbik ongeveer gelijk geinstalleerd me de dag da de probleme begonne denk ik)
thx allot