downset818
Legacy Member
allez ja, eigenlijk gaat het om mijne writer, maar ik neem aan dat die sneller moet zijn dan mijne 6,5 jaar oude lezer, dus leg ik meer focus op de writer.
anyway, vroeger kon ik wél vloeiend dvd's afspelen, of dat nu op die lezer was of op de writer. kheb dus eens ne format gedaan, en toen ik daarna terug een programma installeerde om dvd's af te spelen, merkte ik dat dvd's niet even goed afspeelden als vroeger. nu heb ik altijd wel haperend geluid en beeld in zulke mate dat het echt stoort en ik heb al hopen decoders en programma's gedownload. ik zou die van ATI wel eens willen proberen, maar ik weet zelfs niet of er ne cd bij mijn kaart zat...
ik geloof echt niet dat er plots een probleem is met beide stations, aangezien de writer nieuw is en het probleem identiek is in beide gevallen. het moet dus een of ander softwareprobleem zijn, maar ik kan er alleen achter raden wat. iemand die misschien een idee heeft?
anyway, vroeger kon ik wél vloeiend dvd's afspelen, of dat nu op die lezer was of op de writer. kheb dus eens ne format gedaan, en toen ik daarna terug een programma installeerde om dvd's af te spelen, merkte ik dat dvd's niet even goed afspeelden als vroeger. nu heb ik altijd wel haperend geluid en beeld in zulke mate dat het echt stoort en ik heb al hopen decoders en programma's gedownload. ik zou die van ATI wel eens willen proberen, maar ik weet zelfs niet of er ne cd bij mijn kaart zat...
ik geloof echt niet dat er plots een probleem is met beide stations, aangezien de writer nieuw is en het probleem identiek is in beide gevallen. het moet dus een of ander softwareprobleem zijn, maar ik kan er alleen achter raden wat. iemand die misschien een idee heeft?