Josseuh
Legacy Member
Hey allemaal,
Ik zit namelijk met een stom probleem >.< Ik heb zojuist DVDfab 6.0 geinstalleerd en hij vroeg iets van instellingen over DMA... en ik heb natuurlijk direct op JA gedrukt maar dat was precies niet zo verstandig. Nu is het probleem: wanneer ik een DVD van het eender wat in steek gebeurt er niks... Er staan wel 2 dvd-schijven herkend bij deze computer, maar hij toont niks aan of er een DVD aanwezig is, terwijl dat wel zou moete zijn want hij zit er toch in. Ik vind dit dus zeer bizar, en bij apparaat beheer werkt zogezegt alles perfect, er staan geen uitroeptekens bij iets bij... Ik werk dus met Windows XP moest dat helpen voor iets. Al bedankt voor het onderzoek.
Groetjes Josseuh
Ik zit namelijk met een stom probleem >.< Ik heb zojuist DVDfab 6.0 geinstalleerd en hij vroeg iets van instellingen over DMA... en ik heb natuurlijk direct op JA gedrukt maar dat was precies niet zo verstandig. Nu is het probleem: wanneer ik een DVD van het eender wat in steek gebeurt er niks... Er staan wel 2 dvd-schijven herkend bij deze computer, maar hij toont niks aan of er een DVD aanwezig is, terwijl dat wel zou moete zijn want hij zit er toch in. Ik vind dit dus zeer bizar, en bij apparaat beheer werkt zogezegt alles perfect, er staan geen uitroeptekens bij iets bij... Ik werk dus met Windows XP moest dat helpen voor iets. Al bedankt voor het onderzoek.
Groetjes Josseuh