Archief - dvd shrink: omzetting naar een dvd-5 duurt zeer lang

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

peter

Legacy Member
Het duurt bij mij 1u30min om een dvd te comprimeren naar 4,7gb en dan reken ik nog niet de tijd voor de grondige analyse van de originele dvd....
Hoelang duurt het bij jullie?
Kan iemand mij tips geven om het allemaal een beetje sneller te doen gaan?
Mijn computer is toch nog niet ZO traag...(zie beneden)

MilM

Legacy Member
hier ook rond de 20min

is dus wel extreem traag bij u

Preview afleggen helpt
Me wa ript ge uwe dvd? Me dvd Decrypter?

maT'

Legacy Member
Niet iedereen heeft forum-signatures aanstaan, het helpt dus wel degelijk om even die specs te posten.

Mocht het een AMD zijn, Intel heeft bewezen sneller te zijn om vlak van video-bewerkingen. Dan lijkt mij dat verschil nog te verantwoorden.

Mr.Alien

Legacy Member
Heb het ook wel eens aan de hand dat een bepaalde dvd zeer traag leest. De dvd in mijne andere dvdspeler steken helpt dan meestal wel.

Een fel gefragmenteerde harde schrijf kan hier ook wel eens de oorzaak van zijn.

Exit

Legacy Member
grondige analyse is al traaag ... dvd veel krassen/vlekken ...

SlasZ

Legacy Member
bij mij duurt dat ongeveer 2 uur met nero recode op een athlon thunderbird 1ghz, 384mb ram.

tRcd

Legacy Member
Bij mij is het rond de 50 minuten voor een dvd te schrijven.

Intel 2.67 - geforce 4 ti4200 - 512 DDR

Aneb

Legacy Member
Bij mij duurt de grondige analyse meestal tussen de 30-50 mins en het rippen/encoderen ts de 40-50 mins ofzo. (Hangt af van de % natuurlijk en de filters).

Niet dat ik jullie niet geloof of zo, maar die 20 minuten is dat echt analyse+rippen+encoden? indien van wel, indrukwekkend.

Specs : Intel Pentium M 1500 512 mb ram 4200 rpm hd

Mr.Alien

Legacy Member
analyse: enkele minuten
rippen+encoden: 15-20 min

wanneer er geen re-encoding nodig ik doe ik er zelfs 2 tegelijker tijd. Met encoding heb ik dit nog nooit geprobeerd.

Wel op een athlon64 3000+ en 2 S-ata schijven in raid maar denk niet dat de snelheid veel met deze snelheid van de pc te maken heeft maar eerder van de kwaliteit van uwe dvd en dvd-speler.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan