timothy
Legacy Member
Kijk om te beginnen, ik weet niets van het verschil tussen die + en die - hé. Hoe kan ik nu weten of mijn dvd-rom speler in mijn pc een + of een - r is? En hoe weet ik als ik een Dvd wil kopieren van en spel (ja sry, ik mag toch ook eens mijn nieuwe dvd-writer testen
) of ik dan een + of een - r moet gebruiken???
Alvast thx om ook maar eens over mijn vragen na te denken en nog meer thx en props als je antwoordt
) of ik dan een + of een - r moet gebruiken???Alvast thx om ook maar eens over mijn vragen na te denken en nog meer thx en props als je antwoordt
